czwartek, 20 września 2012

byle do piątku.

Cześć kochani :)

Nie wiedziałam, że można zdobyć 6 obserwatorów w tydzień hahahha, dziękuję ;*

Dziś w szkole miałam 6 lekcji. Zdobyłam 2 piąteczki! z chemii i geografii ;)
pierwszą miałam dziś chemie było bardzo fajnie. doświadczenia w ogólne c: 2 geografia.. i dalej nie chcę mi się wymieniać ^^ ale ogólnie dziś było spoko w szkole. jutro 6 lekcji super ^^
Jutro chyba wybiorę się gdzieś na miasto, w końcu piątek :3 Stwierdzam kolacje, bo pizza! :)
A wy macie jakieś plany na jutro? ;)

HAHAHA, w końcu to znalazłam :D moja ulubiona bajka z dzieciństwa <3


5 komentarzy:

  1. Jak też uwielbiałam tą bajke :)
    http://mypassionmylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ;)
    Zapraszam do mnie http://xdmycolorfulthoughtsxd.blogspot.com/


    ;>>

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dobrych ocen, oby tak dalej :)

    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga oraz do udziału w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog,i słodki kiciu w backroundzie ;>

    Zapraszam do mnie,posty codziennie!
    candienatalie.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję :D
    Proszę zobacz mój blog i zaobserwuj oddzwięcze się ♥ To dla mnie ważne
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń