wtorek, 18 września 2012

wtorek :) - szkolny dzień

Hej:)

Dziś miałam do szkoły na 8;45. Bardzo się cieszyłam z tego powodu iż mogłam się w końcu wyspać hahah. Pierwszą miałam matematykę-chodziliśmy do tablicy i mieliśmy innego nauczyciela, ponieważ nasz się rozchorował. Następnie miałam chemię, wychowanie do życia w rodzinie, wf na którym skakaliśmy w dal i grałyśmy w '' niby '' koszykówkę. Później niemiecki, artystyczne i do domu. Przyszłam do domu zjadłam pierożki i budyń z siostrą ^^ następnie ogarnęłam trochę dom i weszłam na laptopa :) Przeglądam teraz blogi, a później muszę się nauczyć na kartkówkę z historii, trochę tego jest ;/


                                                                          takie słitt zdjęcie <3

3 komentarze:

  1. Sweet obserwuję zapraszam, do mnie marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super. zapraszam do nas (blog prowadze ja i moja przyjaciółka) obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń