czwartek, 25 października 2012

Chyba już na stałe :D

Cześć kochani <3

Zauważyłam, że ostatni post, to chyba opisałam, że staram się częściej pisać posty i ogólnie. Ale jak widać nie udało mi się. Nauki jest jeszcze więcej. Nie wiem, czy mam dobre oceny, czy złe. Obchodzę mnie one, ale jakoś nie mam sił ;<.
Mam nadzieję, że od dziś regularnie będę pisała posty! Gdyż zauważyłam, że ilość wejść dziennie, strasznie zmalała. Więc obiecuję poprawę i częściej będę komentowała wasze blogi.
Dziś w szkole było dosyć okej. 1 była chemii, na której chyba wszyscy odpisywali zadanie z biologi, a pani była tak wyrozumiała, że pozwoliła nam jakoś dokończyć. 2 geografia. Był sprawdzian i w dodatku strasznie trudny(moja grupa) bo byliśmy podzieleni na 2. Więc nie spodziewam się dobrej oceny, jak zawsze. Nie ma to jak oceny z geografii (5,5,1,1) 1 idę poprawić raczej we wtorek, bos nauczyłam się!3 była historia, strasznie dużo pisania, bo było powtórzenie.Pojęcia, nie pojęcia. Ale ucieszyło mnie to, że jest konkurs  historii, taki test który można rozwiązać w internecie, więc jest jakiś plus. 4 był wf, na którym oglądaliśmy mecze naszego LO i gości z Czarnkowa, uśmiałam się..
5 zamiast matematyki była biologia, zawsze spoko. 6 polski jakiś sprawdzian o czasowniku, eh źle poszedł. I tak więc przyszłam do domu, zjadłam obiad i weszłam na laptopa. Sprawdziłam o co chodzi w tym konkursie z historii i później poszłam do babci, coś wydrukować. Przyszłam od niej zrobiłam lekcje i tak se siedzę i nadrabiam zaległości na blogu :)!

BYLE DO PIĄTKU.

                      

                    piesek1  dzień!<3      

4 komentarze: