wtorek, 30 października 2012

Jeszcze tylko jutro ;)

Cześć.

Wrr, jak zimno. Na dworze tylko 2 stopnie ^^ i w dodatku jeszcze deszcze ze śniegiem. Przepraszam, że ostatnio nie było recenzji i do dziś nie ma, ale po prostu to co miałam zapisane na kartce dla was gdzieś mi się zgubiło, a zdjęcia które porobiłam, usunęły się. Koszmar. Postaram się nadrobić to w jakiś inny dzień. Może jutro, albo w czwartek, ponieważ od jutra zaczynamy długi weekend;) Dziś w szkole miałam niby na 8:45 i miałam do 13:30. Pierwszą miałam matematykę, następnie chemie, na której miałam kartkówkę, świetlicę, wf, niemiecki i zajęcia artystyczne, na których z dziewczynami robiłyśmy jakiś plakat dotyczący coś z matematyki :>. Oczywiście przyszłam ze szkoły coś zjadłam i z powrotem leciałam do szkoły na poprawę sprawdzianu. A po poprawie na 16, klub przyjaciół zwierząt na którym też robiliśmy jakiś plakat xd I tak 17 przyszłam do domu. Odrobiłam matematykę i zabieram się za przeglądanie blogów!:)
Jutro mam tylko 6 lekcji, więc spoko c:

                                 http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2012/10/f89008842868cedd3583b90119f80013_original.jpg?1351599629

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz