niedziela, 4 listopada 2012

koniec :c :D ask,twitter

Taak,tak. Dziś kończymy długi <łikend>.
Zjadałam obiad i siedzę soobie przy laptopie:>
Pomyślałam sobie, że na blogu w postach powinnam też pisać bardziej przyjemne rzeczy do czytania. Czyli np. 5 piosenek tygodnia,10 faktów o mnie i ogólnie ;>
Muszę także pomyśleć nad jakimś rozdaniem lub konkursem. Tylko, że musi być więcej obserwatorów.

Dziś założyłam sobie twittera, tamto konto usunęłam ;).

Wieczorem coś jeszcze napiszę ^^
Muszę jakoś wykorzystać niedzielę, świetna pogoda.




                                                                           ASK
                                                                  możecie mnie pytać na asku c;


                                                                TWITTER
                                                           lub obserwować  na bieżąco na twitterze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz