piątek, 14 grudnia 2012

-10!

Cześć :)

Zadziwiające dopiero 17:21, a na moim termometrze za oknem pokazuję się -10! Dziś minął dzień jak co dzień. Miałam na 9, do 12:30 więc szybko przyszłam do domu. Ponudziłam się przed telewizorem i wyszłam z dziewczynami około 15, na dwór. Oczywiście jak to my, musiałyśmy wybrać coś nienormalnego i poszliśmy sobie na sanki ^^. Długo sobie nie pozjeżdżałyśmy, bo było tak zimno, że poszłyśmy się przejść. To tu i tam. Zeszła godzina piętnaście. Zrobiło się ciemno, dziewczyny mnie odprowadziły i każdy szedł do domu. W szkole w miarę okej. 4- z fizyki, chodź spodziewałam się 5, ale pewnie miałam jakieś tam błędy czy coś. Dziś chyba zabiorę się za porządki w szafce, a na wieczór obejrzę sobie powtórki Rodzinki.pl
Trzymajcie się ciepło!;)
Obiecuję, że od następnego posta będą już jakieś zdjęcia. Dziś było tak zimno, że nawet nie dało się robić zdjęć, pozdrawiam :>


                         https://twitter.com/Patryshiaxx




8 komentarzy:

  1. zachęcam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu, do wygrania bony na DOWOLNE BUTY! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luknę jak mi się spodoba, to wezmę udział ;).

      Usuń
  2. Świetny post. Piosenka meeega :D

    Pozdrawiam! + obserwuję, i zaobserwuj mojego bloga jeśli chcesz, będzie mi niezmiernie miło ;). Postaram się tutaj wpadać częściej :).


    Oliwkaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tych ciągłych mrozów:(

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jeszcze nie byłam na sankach... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nienawidzę, kiedy jest tak zimno :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym sobie poszła na sanki, ale najpierw muszę jakieś MIEĆ! :)

    OdpowiedzUsuń