sobota, 15 grudnia 2012

Sprzątanie. i deszcz

Dzień dobry!
Wczoraj wspominałam, że pada śnieg i jest -10. Dziś jest to zadziwiające, ale... jest 0 stopni + deszcz, nie wiarygodne :>
Wstałam około 10 jak w każdą sobotę, zjadłam śniadanie i zabrałam się za porządki. Zrobiłam 3 zdjęcia, żeby nie było że nie ma wcale xd.
Wczoraj poświęciłam 1 godzinę na przerabianie nagłówka <nowego> ale miałam też dużo innych zajęć i nie skończyłam go jeszcze.. ale jakoś po niedzieli będzie gotowy.

                             taka moja kolekcja gazet hahah, a wy czytacie bravo, czy coś w tym stylu?
                                                             musiałam je w końcu poukładać :D
podręczniki,zeszyty,zeszyty ćwiczeń w miarę poukładane w szafce c:
i tu jeszcze mój nowy kalendarz, chyba z bravo jakoś tak ^^

lecę na obiad:> to do następnego posta c;

3 komentarze:

  1. Smacznego obiadku xd Też gdzieś w garażu mam całą kolekcję bravo itd ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Raz kiedyś kupię bravo sport :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ło, sporo masz tych gazet ;p też kiedyś kupowałam brawo i mam ich całkiem sporo, jednak to było dawno. :)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń