poniedziałek, 24 grudnia 2012

świątecznie!

Cześć.
Jak każda blogerka, zaplanowałam świąteczny post.
Dziś już jest ten dzień 24 grudnia-Wigilia. Cieszycie się?
U mnie jakoś szybko to zleciało, niedawno zmagania jak pójdzie w pierwszej gimnazjum, a teraz już święta. Uwielbiam tą świąteczną atmosferę, ubierania choinki, szykowanie prezentów, spotkanie się z rodziną, pyszne jedzenie, i kolędy, a także wysyłanie sms-ów przyjaciółką, typu:'Wesołych Świąt':*
Wręcz to uwielbiam.Od dawna nie było postu, tak zauważyłam to, miałam za dużo obowiązków tak po prostu. Teraz słucham muzyki i piszę ze znajomymi. Wczoraj padał śnieg, napadało go dość sporo, a dziś?- chlapa, wszędzie woda, bo oczywiście padał deszcz.
Przepraszam jak zawsze nie wyrobiłam się z nagłówkiem, miejmy nadzieję że szybko mi pójdzie wykańczanie go, po raz pierwszy robię nagłówek sama, to strasznie męczące, ale jak sama to sama :).


 
Piękną gwiazdę przed nadchodzącymi świętami,
Niosę Tobie razem z życzeniami,
Niech się spełni Twe marzenie,
W nadchodzące Boże Narodzenie,
Jeśli taka Twa ochota,
Sprawię aby była gwiazdka złota,
Bo gdy widzisz spadającą z nieba,
Nie wypada nic innego, marzyć trzeba!
Jedna gwiazda drugiej gwiazdce zamrugała,
I choineczka świeci cała,
Każdy wie że marzyć trzeba,
Każdy chce tej pięknej gwiazdki prosto z nieba
Wesołych Świąt! < 33

1 komentarz: