poniedziałek, 31 grudnia 2012

już niedługo (:

Cześć!
Wpadłam tutaj, żeby nie mieć później żadnych zaległości i ogólnie.
I co wiecie co już będziecie robić w sylwestra? :>
Ja już szykuję jakieś fajne gry planszowe, żeby moja kuzynka się nie nudziła.
Miejmy nadzieję, że rok 2013 będzie dla wszystkich lepszy! :)

Mam dla was mini konkurs ^ ^
Musicie tylko odpowiedzieć w komentarzu jak spędzicie sylwestra. Najciekawszy komentarz wygra, i będę go dodawała do każdego następnego posta jako taka mini reklama! :)

+ trzeba obserwować blog c: 

  


7 komentarzy:

  1. Ja sylwestra spędzam w domu, gdzie razem w bratem robimy domówkę♥ Wiem, nie ciekawa odpowiedź.:33

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak co roku moja przyjaciółka urządza sylwestra u siebie. Przychodzimy na osiemnastą i przyrządzamy dla siebie. Jemy kilka godzin, a później narzekamy, że tyle zjadłyśmy, ale nadal nie przestajemy jeść. Gdy jest jeszcze przyzwoita godziny robimy serie "słit foci z rączki". (Później jest z czego się śmiać). Śpiewamy Beatlesów i po jakimś czasie włączymy muzykę i zaczynamy tańczyć. Robimy taką zabawę, że włączamy muzykę z różnych gatunków muzycznych i musimy się "przystosować". Często też, brat przyjaciółki, która robi sylwestra, również organizuję imprezę ( Chłopcy, mmmm). Pamiętam, rok temu był pewien Kuba, ale mówiłyśmy na niego Maciuś. Cały czas przychodził i częstował nas jedzeniem lub gdy wychodziłyśmy z pokoju, chłopaki chowały się w szafie. <3
    Ogólnie rzecz biorąc: NAJLEPSZY IMPREZY TYLKO U BASI!!!

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja sylwestra spędzam z przyjaciółkami:>

    OdpowiedzUsuń
  4. ja spędzam sylwestra z koleżankami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sylwestra spędzę u Pączka (moja przyjaciółka) i pewnie obudzę się cała wymazana :D
    freshfashion-ika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana na moim blogu, wpadnij a wszystkiego się dowiesz ;)
    freshfashion-ika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń