sobota, 2 marca 2013

Wróciłam?

Cześć!
Od tego czasu co nie pisałam postów, nagle zapomniałam hasła od bloga...a na mojego e-maila w ogóle nie mogłam się dostać. Sprzątając dziś pokój natrafiłam na malutką karteczkę. No tak, zapomniałam, że w tym notesie na kartkach mam pozapisywane wszystkie hasła.
Jestem na prawdę szczęśliwa^.^
Jak wszyscy widzicie zmieniłam tło bloga, na Rihanne-nie za bardzo lubię słuchać jej piosenek, teledysków, po prostu nie słucham takiego rodzaju muzyki-ale ta gwiazda jako jedyna ma styl, ubiera się świetnie^^.
Pogoda wręcz świetna! Właśnie wróciłam do domu, bo z siostrą byłyśmy na rowerach. To znaczy ja miałam rower, a ona rolki :D
Jakoś za godzinę wybieram się do babci, a później chyba mnie czeka nauka. W poniedziałek mam kartkówkę z Edb,fizyki i j.polskiego..<nie,nie lubię tego:c>
A u was jak tam pogoda? Macie jakieś plany na niedzielę, czy sobotnie popołudnie? (: 


                                                                             hahhahaha^.^
 

4 komentarze: